Teknik Destek

Search for Model Number (e.g. 5965, 3342, etc.)

Destek ekiplerimiz Instron® test sisteminizin değerini anlamanıza yardımcı olmak için buradalar. Gereksinimleriniz değiştikçe ve donanım/yazılım geliştirmeleri yürürlüğe girdikçe, teknik destek ekibimiz kılavuzluk yapabilmektedir.

SİSTEM TANILAMA DESTEĞİ

Telefonla, e-maille veya online sistem tanılama desteği, onarım veya yazılım güncellemesi gerektiren bir hata veya arıza olup olmadığını belirlemenize yardımcı olmak için oluşturulmuştur. Teknik destek mühendislerimiz sıklıkla, arıza sürelerini minimuma indirmek ve sonraki adımları hızlıca belirlemek için sizin izninizle on-line yanılama yazılımı kullanarak sisteminizdeki hatayı uzaktan giderebilmektedir.

SİSTEM OPERASYONU VE UYGULAMA DESTEĞİ

Telefon, e-mail veya online sistem operasyonu ve uygulama desteği, sistemlerimizin ve yazılımımızın genel fonksiyonelliğini uygulamanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır. Sistem veya yazılımın alındığı ilk yıl boyunca ve teknik destek hizmetler sözleşmelerimiz aracılığıyla, bizimle destek almak için iletişim kurduğunuzda öncelikli cevap alma konumunda olacaksınız.

İlk yılın yanında, sistemler ve yazılım için bizimle teknik destek hizmeti sözleşmesi olmayanlar, her bir vakada ücretli olarak 20 dakikada sistem operasyonu ve uygulaması asistanlığı da mevcuttur.

INSTRON PROFESYONEL HİZMETLERİ, DANIŞMANLIK VE EĞİTİM HİZMETLERİ

Uyarlama Destek Hizmetleri, spesifik test metodu ihtiyaçlarını, uyumluluk gereksinimlerini ve eğitim ihtiyaçlarını karşılamak üzere destek sağlamaktadır. Aynı zamanda IQOQ süreçlerinin uyarlanmasını desteklemek içinde hizmet vermekteyiz.